Resa

Jag och mamma har pratat i flera år om att åka till Sicilien. Hon var där när hon var yngre och tyckte det var väldigt fint så jag skulle nog gilla att fota där. Nu när jag vann en resa så tänkte jag att det kunde vara kul att åka  dit som vi pratat om så länge så jag frågade henne och pappa om dom ville följa med och det ville dom ju såklart och idag bokade vi resan. Så i maj åker jag, mamma och pappa till Sicilien och det ska bli hur kul som helst! Både sola och bada och åka runt på ön fota i den fina naturen dom har där med vulkanen Etna och massa andra berg och helt turkost och klart vatten, sen ska det vara extra fint på våren när det blommar :)) Längtar! 
 
Jag gjorde ett litet kollage med bilder från några andra resor jag varit på nere vid medelhavet. I min meny hittar ni alla bilderna från dom resorna om ni skulle vilja se (förutom den från 2009).
 
 

åh jag.var där för ett par år sen, i cefalu. Det var hur fint som helst, men tyvärr ägde jag ingen kamera och hade inget fotointresse så jag har inga bilder därifrån.. Kram!

Svar: Vad roligt! Vi ska till Giardini/Naxos. Det var synd, är samma sak för mig på alla resor jag gjorde innan jag var 18, har inte alls många och framför allt inga bra bilder från dom resorna :p
Johanna Fåglund

Underbart! Vad jag minns av Sicilien (var många år sen jag var där) så var det riktigt fint. Trist att man inte har lika fotogalen på den tiden! ;)

Svar: Jaa! :)) Det ser verkligen fint ut på alla bilder jag sett därifrån. Jaa, det är synd :p
Johanna Fåglund

Vad trevligt det låter! Fina foton :)

Svar: Visst gör det :p Tack!
Johanna Fåglund

Men vad lyxigt med Sicilien! :D Du kommer garanterat att ta massor med superfina bilder :)

Svar: Det verkar så fint där så hoppas det blir några bra bilder också :p
Johanna Fåglund

Va roligt!

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Sicilien är väldigt vackert, vi var där 2012 och åkte från öst till väst och besökte otroligt fina platser, och även Etna! :)

Svar: Vad roligt :)) Det verkar jättefint där, så det ska bli kul att få komma dit.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: