J

Har suttit ett tag nu och skrivit på ett inlägg som jag hade tänkt lägga upp idag. Ett litet tipsinlägg som en person önskade när jag frågade om lite förslag på vad jag skulle lägga upp här på bloggen, men jag hinner inte bli klar med det idag, så det kommer upp imorgon istället
Här är två bilder på mig från ett fint ställe i Norge sålänge. Min sidecut har växt rätt mycket sen dess, nu är den ner till hakan. Senast jag klippte den var i april förra året, efter det har jag sparat ut den. Det tar sin lilla tid :p 
 
Tobias har tagit båda dom här bilderna på mig. Den understa vet jag inte om jag lagt upp innan :p 
 

Åh, den första bilden var jättefin på dig!

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Så fint och kul att ni har fotografering som intresse båda två.

Svar: Ja, det är det :))
Johanna Fåglund

Vad underbar miljö!

Svar: Ja, det är hur fint som helst där :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: