Frostig morgon

Imorse var det massa frost ute, så jag gick ut i trädgården med mitt macro och dök ner bland gräset. Folk som åkte/gick förbi måste trott att jag var knäpp eller något (gillar mer när alla buskar får löv så man inte ser in :p). Tycker det är så fint med frost och dagg och det blir massa häftig bokeh i bilderna, älskar bokeh! :)) 
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro 

Underbara bilder! Vårkänsla!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Helt fantastiskt!! Älskar bokeh'en!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

sååå snygga! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så himla fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilka vackra bilder!! Du är verkligen duktig:)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Åh! Fotade ofta sånnahär bilder förut men blir aldrig nu....synd. :/ Dina var otroligt fina Johanna! :D

Svar: Jag brukar fota det när jag får tillfälle, men det händer inte så ofta. Kul att fota sånna här bilder för det blir oftast så häftig bokeh :)) Sen var jag tvungen att testa detta med mitt nya macro och det var riktigt bra (även om bildstabilisatorn fortfarande är trasig). Tack så mycket!
Johanna Fåglund

Jättefina bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

sv: Åh, jättetack för att du tog dig tid att svara! Made my day (: ♡

Svar: Så lite så :))
Johanna Fåglund

WOW vilka underbara bilder du tar! Riktigt fina :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Wow!!!

Svar: :D
Johanna Fåglund

Oj kom precis in på din blogg och måste säga att jag är fast. Riktigt fina bilder du tar!

Hur har du lyckats få till dessa bilder så fina? fokus på enstaka grässtrå och sedan bokeh runt om? grymt!

Svar: Vad roligt! Tack så mycket :)) Jag fotade med macro i en låg vinkel i motljus och fokuserade på ett grässtrå med stor bländare så blev det såhär :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: