Fjärilar

Några olika fjärilsbilder som jag fotat. 

Vilka fina bilder!! Längtar tills man kan börja fota sommardjur. Gjorde inte det så mycket när det gick...

Svar: Tack! :)) Jag också, det är ju så himla kul att fota det.
Johanna Fåglund

Så fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Men gud vilka sjukt vackra bilder!! Nu blev jag avundsjuk till tusen, verkligen otroligt fina ;)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Emelie Lj.

Hur lyckades du att fånga fjärilen i luften så bra? :O

Svar: Det flög många fjärilar på just det stället, så jag kunde göra många försök :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh, så fint! Fullkomligt älskar bilden med den flygande fjärilen!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Så vackert :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder på de vackra fjärilarna! Den sista bilden är HELT fantastisk!!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

vilka fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Älskar dina foton som vanligt :) Helt fantastiska! Kram Ida

Älskar dina foton som vanligt :) Helt fantastiska! Kram Ida

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Vilka proffsiga bilder!! Helt underbara!!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fint.

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Wow! Vad duktig du är, fantastiska bilder :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Vackra bilder :-)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

himla fina bilder !!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Vad använder du för objektiv på dessa? :D

Svar: 50mm 1.4 till den första och Tamron 90mm 2.8 macro till resten :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: