Vargarna

Här är några vargbilder från i fredags. Precis när vi kom ner till vargarna skulle dom få mat, så det var fart på dom. Kul när dom hoppar, leker och håller på :)) 
 
Nikon D800 - Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

De är ju så fina! :D

Svar: Ja, verkligen! :))
Johanna Fåglund

Ohh va vackra =)

Svar: Visst är dom :))
Johanna Fåglund

Objektivet du har använt, du råkar inte veta vilket av canons som är "samma"? Jag blir inte klok på alla förkortningar som finns efter bländartalet. Hade nikon innan men har gått över till canon så jag är lite vilse. Förstår om du inte har koll på det men tänkte ändå fråga :)

Svar: Har inte så stor koll på canons objektiv, men något med samma bländare och bildstabilisering kanske (som "vr" på nikon står för och "is" på canon)
Johanna Fåglund

Haha vad coolt det ser ut när de är "fångade i ett språng" sådär. Och sista bilden var superfin!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh, men vad roligt att ni precis kom dit när de skulle matas! Ska själv dit på söndag, då jag inte har varit där sen förra året :D

Svar: Ja, vi prickade in det väldigt bra utan att veta om det :p Vad roligt! Blir kul att se dina bilder sen också, dom blir ju alltid så himla bra!
Johanna Fåglund

underbara bilder verkligen, och superfin blogg måste ja säga! c:

Svar: Tack :D Så roligt att höra!
Johanna Fåglund

Otroligt häftiga bilder! Måste även säga att du är så himla duktig och har en fantastiskt fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)).
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: