I dimman

Det börjar lika något i lägenheten nu. Har målat massa dom senaste dagarna och ska måla ännu mer. Väldigt jobbigt med så mycket målande, men det kommer bli bra när det är klart. Så nästa vecka någon gång kommer vi nog kunna flytta in iaf. Ska visa lite före och efterbilder här också sen när vi är klara :)) 
 
Här är några bilder från förra lördagen när jag och Tobias åkte ut tidigt på morgonen för att fota. Hade sagt kvällen innan att jag skulle vilja fota en hjort i dimma och dagen efter fick jag göra det. Finns massa hjortar på ett ställe där och så var det dimmigt! Då blev jag glad iaf :p 
 
En räv stod på en åker när vi åkte förbi. Vi stannade, men den började springa därifrån.. 
 
Var så himla fint med dimman! 
 
Fanns ganska många :)) 
 
Nikon D800 - Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

Men jävlar vad FINT! Åh!!!

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Visst är morgondimman ngt av det vackraste som finns? :)

Svar: Jaa, det är det :)) men det är inte så ofta man ser sånt när man bor i stan.
Johanna Fåglund

Mäktigt :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Älskar den sista bilden, superfin!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Åh vad vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh vad härligt! Synd att man är så trött på morgnarna annars hade jag gått upp och fotat varje morgon!
Var uppe vid sju för några dagar sedan och fick vackra bilder på solstrålar genom dimman. :)

Svar: Hehe ja, fast här i stan brukar det inte vara så fint, så när man är ute på landet får man passa på att gå ut tidigt på morgonen :p
Johanna Fåglund

Grymma bilder! Så vackert!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh sista bilden är mäktig! WOW!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

magiska bilder!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Åh var finns dessa hjortar? Bor också i Göteborg och har allti velat se dem i verkligheten! Har du någon adress?

Svar: Det var lite utanför sollebrunn. Ca 8mil ifrån Göteborg ligger det.
Johanna Fåglund

Ah ok, var i Sollebrunn igår faktiskt. Utanför åt vilket håll? Norr, söder, väster, öster?:-)

Svar: Jag kan inte vägarna där uppe, men min pojkvän säger mot Koberg. Vet inte exakt, men däråt iaf :p
Johanna Fåglund

Vilken känsla

Svar: :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: