Norge 20 September 2014 - Bland molnen

Vädret var inte det bästa efter att vi varit uppe på Litlefjellet, men vi åkte tillbaka förbi campingen och sen upp för Trollstigen. Såg ju inte riktigt ut som när vi var där kvällen innan, det hade kommit massa låga moln som låg runt bergen. Var lite mer folk där nu också. När vi kom bort till utsiktsplatsen kom vi in i ett stort moln, så man såg ingenting av utsikten till en början. Jag ställde upp kameran och gjorde en timelapse på hur molnen rörde sig (kommer i ett annat inlägg), sen tog vi några bilder innan vi gick bort till bilen igen. Det började regna jättemycket, tur att vi hade regnjackor på oss. Vi satte oss i bilen och fick fundera ut vad vi skulle göra resten av dagen i detta vädret. Men det kommer i nästa inlägg :p 
Nu är jag nästan klar med mina Norge-bilder, blir nog bara två inlägg till från denna resan. Ska försöka hinna bli klar med alla bilderna innan året är slut iaf. 
 
Efter några minuter såg man utsikten bra igen :)) Här är en bild gjord på 15 bilder som jag lagt ihop på både höjden och bredden. 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm

Wow verkligen supervackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fantastisk!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Får lite av en sugande känsla i magen vid den sista bilden bara för att sedan fantisera om att köra där med min mc. Helt underbara kurvor ju!! *dreglar* ;D

Svar: Hehe ja, finns massa sånna roliga vägar i norge :))
Johanna Fåglund

Häftigt!!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: