Månadssten - Juli

Nu har jag gjort sminkningen för Julis månadssten som är rubin. Blev några dagar sent, men stenarna tog några veckor längre tid att få än valigt. Stenar för Augusti har jag, men ska beställa till September redan nu, så det inte händer samma sak. 
Blev lite annorlunda ögonbryn denna gången. Föredrar nog mina egna, men kul att testa lite olika saker så att inte alla månaderna blir så lika :p
 
 

Super snyggt! Du är så duktig :-)

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

coolt

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Men gu så fiffigt! Super fint :D

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Fin blogg!:))

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow, riktigt grymt!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Oj så vackert

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Nice!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Grymt cool sminkning! :D Kram

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Läckert

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh wow vad snyggt! Du är så sjukt duktig och jag älskar din blogg!

Svar: Tack så mycket! Vad roligt att höra :D
Johanna Fåglund

Wow vad häftigt! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så snyggt :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: