Tre från Prag

För fyra år sedan i början på april var jag i Prag. Känns som att det var jättelängesen, fast ändå inte. Lite konstigt :p Tänkte iaf lägga upp tre bilder som jag tog då. Gillar Prag, tycker att det är en mysig stad. Alla bilderna från den resan finns i min meny. Tycker det är kul att ha resebilder samlade sådär i bloggen och ha massa nerskrivet som man kanske inte skulle kommit ihåg annars. Brukar kolla tillbaka där lite då och då :p 
Fortsätt gärna att ställa frågor till mig som ni vill att jag ska svara på i ett inlägg på söndag.
 
Nikon D80 - Tamron 10-24mm 

Sjukt läckra bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow vilka bilder. Prag verkar vara så himla fin stad, jag vill verkligen åka dit snart!

Svar: Tack :)) Det är en väldigt fin stad.
Johanna Fåglund

WWOWW!!

Svar: :))
Johanna Fåglund

WOW!! Vilka snygga och häftiga bilder!! Älskar särskilt den första och den tredje bilden. :)

Svar: Åh, tack så mycket! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: