Bokehbilder

Jag kände för att fota lite motljus och bokehbilder igår, så på kvällen åkte jag iväg för att göra det. Var lite för sent ute egentligen, men blev några bilder iaf :)) 
Imorgon tänkte jag svara på resten av era frågor. Så om det är något ni undrar och vill ha svar på i ett inlägg imorgon gå då in här och skriv din fråga.  
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro

dina bilder är bara så fantastiska! de är perfekta :) underbar skärpa, suddig bakgrund, kvaliteten, bokeh allt!

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Jättefina bilder! Älskar den första bilden, är ganska svag för insektsbilder ^^

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Åh vad fina!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

så vackra bilder!!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder! Så vårigt!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Väldigt vackra bilder, särskilt den med fågeln!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Sjukt fina bilder! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

så himla fint!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jättefint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

vackert! gillar speciellt de två sista bilderna! :)

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

Skrev precis i ett forum att dina macro-bilder var superfina och att de fick mig till att köpa mig ett eget macro-objektiv. Och sådant bör man ju skriva till den som förtjänar berömmet också, så tack för inspirationen och för vackra bilder! :)

Svar: Åh, så himla roligt att höra att man inspirerar andra :D
Johanna Fåglund

Älskar nr 2 och 3!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vackra bilder, speciellt de på körsbärsblommorna!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så sjukt fina bilder! Själv väntar man fortfarande på blommor och blad :)

Svar: Tack så mycket :)) Det kommer nog snart!
Johanna Fåglund

Super fina bilder Johanna! Du är grymt duktig på att fotografera! ☺

Svar: Åh, tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: