Norge 2013 - Solnedgång bland bergen

Vi kom fram till våran camping vid 16-17 någon gång, packade upp och åt mat. Försökte komma in på internet, men det gick såå segt! Lite störande var det :p Jag skulle fixa en bild till jobbet också, var knappt att jag kunde hämta och sen skicka den, men det gick till slut iaf. Lite senare gick vi ut för att kolla runt på campingen. Var en rätt mysig camping tycker jag. Hade en bra stuga också (med täcken :p). Efter vi hade gått runt lite tog vi bilen och åkte in mot den lilla staden Åndalsnes som låg i närheten. Där stannade vi vid et fint ställe vid en fjord och fotade i solnedgången. Var riktigt fint med det disiga ljuset och alla berg. 
 
Sitter med både dator och surfplatta :p 
 
Såhär såg det ut när man kom ut från stugan. 
 
En katt som kom med en gång vi gick ut. Verkade väldigt sällskapssjuk :p Den hoppade upp på ett räcke på våran stuga och spydde upp ett grässtrå. Trevligt.. En annan dag försökte den hoppa in genom fönstret när vi lagade mat ;o 
 
Vissa tältade.. 
 
Stannade här en liten stund. Var så mysigt! Blev en timelapse också som jag lägger upp en annan gång :p 
 
Gillade dimman som började komma långt där borta.. 
 
Det var allt från den kvällen. Blev en hel del bilder denna dagen som ni kanske märkt (är ju fortfarande bara på dag 2) och jag har ännu fler som vi fotade lite senare på natten, men dom kommer i nästa inlägg :)) 
 

Helt underbara bilder och så mysigt ni verkar ha haft det :-)

wow de sista bilderna!!

Wow vilka fina bilder! :)

Åh så fint!

Jättevackra foton, du är riktigt duktig ( vilket du säkert redan vet ;-) ) men jag säger det i alla fall :D

Jätte fina bilder..Norska bergen är så vackra! Vi var där på späckhuggar safari på vår bröllopsresa och det är en upplevelse man inte glömmer

Gud vilka vackra bilder :)

Norge är underbart! Vi var också där i somras :)

jättefina bilder :)

Vackra foton!! :)

Vackra bildet! :)

super vackert och fina och klara bilder!! så duktig är du!

Rebecka

Så otroligt fina bilder! Du är så himla duktig på landskapsbilder (och andra med såklart), har du några tips på vad man kan tänka på osv när man fotogragerar landskap? :)

Svar: Tack så mycket :)) Kan ta med den frågan när jag svarar på min frågestund.
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Underbart !

sv: åh tack =) hoppas du får en bra helg!

Jätte fina bilder :D

SV: kul o. höra! Jag har hört att den är jätte rolig, därför tänkte jag gå och se den. Älskar att skratta :D

Sv: tack själv rara Johanna :-) Du är ju bara för go :-) tack igen! Kram

Fantastiskt vackert! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: