The Pengiun Challenge - Svart + Färg

Här är min andra sminkning till smink-utmaningen jag och några till håller på med. Sist var det ju svartvitt och denna gången skulle det vara svart och en valfri färg. Jag valde turkos för jag tycker det passar så bra ihop med svart. Fast blev inte så nöjd med den, fick göra den rätt snabbt nu ikväll eftersom jag varit hos Pernilla nästan hela dagen och spelat med henne och Camilla. Får hoppas att nästa veckas sminkning blir bättre iaf :p 
 
Kolla också dom andras sminkningar: 
Confusion Bay
Madam Noire
ComaHeart 
 
 
Har använt: 
120-paletten - Turkos 
Make up store - Microshadow Pollution 
Make up store - Gel eyeliner Black
Make up store - Eyepencil Black
Make up store - Eyepencil Crazy Lazy 

gud va coolt

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fint! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Anna

Åh så duktig du är :D Önskar att jag också kunde ^^

Svar: Tack :)) Du får kolla på tutorials och öva så kommer du säkert att lära dig.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: