Skogen

Det är ju så många fina färger ute nu så igår åkte jag och Tobias till Bokedalen för att gå lite där och fota. Förra hösten kom vi dit lite för sent för typ alla löv hade ramlat ner då, så vi tänkte att vi skulle åka tidigare i år, men nu var vi för tidiga, var fortfarande helt grönt :P Får åka dit någon mer gång nu i oktober och se om det är bättre då. 
Var inte många bilder jag blev nöjd med igår. Inte någon från bokskogen, allt såg bara så rörigt ut, men här är några iaf som jag blev mer nöjd med..  
 
 

Fint! Ser väldigt trolskt ut :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Mysiga bilder :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

fint!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fantastiska! Hoppas ni hinner dit medan löven är fina! :)

Svar: Tack :)) Aa, får hoppas att det är bättre om någon vecka.
Johanna Fåglund

Hejjj..
Jag ville pilla ihop en liten upprepning av förra höstens "The Penguin Makeup Challenge" och undrade och du ville vara med och leka med mig och en grupp tjejer <:

Den går typ ut på att man en gång i veckan lägger upp en sminkning, första veckan en sminkning enbart i svart/vitt, andra veckan svart/en valfri färg och sista veckan vitt/en valfri färg, så tänkte jag länka till alla som medverkar osv. Om du är intresserad så vore det jätteroligt! :D

/Lojs, Kerrigan i den där sminkinspirationsgruppen på DV


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: