Lite höstporträtt :))

Idag var jag och Lisa ute i det fina höstvädret och fotade lite porträtt :)) Jag använde mitt 85mm 1.8 denna gången. Inte använt det på hur länge som helst, men det är faktiskt väldigt bra. Borde använda det oftare :p 
 
Jag med min fina mössa som Stickan har gjort, jättehärlig :)) 

Fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Härliga bilder! Du är riktigt duktig! :)

Var själv ute i helgen och fotograferade två små charmtroll bland höstlöven. :)

Svar: Tack så mycket :)) Vad roligt!
Johanna Fåglund

Riktigt fina bilder. Ja det objektivet ger verkligen fina bilder. :)

Så höstigt och fint!
Och nu till världens konstigaste fråga, vilken bländare har du använt? :P

Svar: Tack :)) Nej, inte så konstig fråga :p Jag har använt bländare 1.8 här.
Johanna Fåglund

Åh, så go du är :-) och du passar så bra i den mössan :-)

Svar: Tack :)) Gillar den mycket!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: