Lights in Alingsås

Igår kväll åkte jag och Tobias till Alingsås för att fota "Lights in Alingsås". Har fotat det två gånger förut (2009 och 2010). Har inte tyckt att det har varit så jättebra då, så vi har struntat i att åka dit dom två senaste åren. Nu tänkte vi att det kanske skulle vara lite bättre, men tyvärr inte.. Det ska vara ljusdesigners från olika delar av världen som åker dit och fixar, men några upplysta träd och buskar som det mest var är inte så jätteroligt. 
Tycker ändå att det är en mysig grej att ha något sånt, men när dom gör en så stor grej av det borde det vara lite bättre tycker jag. Vi var nog inte heller där rätt dag och tid eftersom det var något lopp som började precis och det var jättemånga som gick slingan samtidigt som oss, så det blev lite jobbigt att fota ibland. Blev iaf några (rätt färgglada) bilder som jag tänkte lägga upp nu :)) 
 
Det var H.C.Andersen-tema och detta var "Den fula ankungens" station.  
 
Denna och dom två under är från det jag gillade mest (Tummelisa), men den över var bara några grenar vid en husvägg och dom två under vid en liten rabatt, så det var väldigt lite av det finaste :p 
 

Coola bilder :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Såg dig och din kille där, har följt din blogg i många år så riktigt roligt att ha sett dig (borde kanske gått fram och sagt hej haha). Var jättebesviken på lights in Allingsås, inga roliga saker att se på. Fina bilder du fick till iallafall! :)

Oh, I like !

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

fina bilder

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: