The Pengiun Challenge - Vitt + Färg

Här är tredje och sista sminkningen till "The Penguin Challenge", vitt och en valfri färg och jag valde rosa. Detta är nog den som jag tyckte mest om av dom tre sminkningarna jag gjort. 
Tycker det var kul med en sån här liten utmaning man gör tillsammans med några andra :)) 
 
Kolla hur dom andra gjort också. (uppdaterar med länkar när dom lagt upp sina) 
Madam Noire
Confusion Bay
 
 
Har använt: 
120-paletten - Rosa
Make up store - Microshadow White
Make up store - Cake eyeliner White
Make up store - Eyepencil Snowflake 

Anonym

skitsnyggt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jättefin sminkning, skulle gärna se hur det ser ut på lite håll (hela ansiktet)

Svar: Tack :)) Gjorde bara ena ögat, så har inga andra bilder än dom här.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: