Kollage - Rött

Blir ett av mina kollage i olika färger idag. Denna gången gjorde jag med röda bilder :)) Var en rätt svår färg faktiskt, hade inte mycket att välja mellan :p 
Frågade sist vilken färg ni vill se nästa gång och det enda svaret jag fick var silver och den kanske är lite för svår :p Ni får gärna fortsätta att skriva i vilken färg ni tycker jag ska göra nästa. 
 
 
 
 

Orange :)

Svar: Okej :))
Johanna Fåglund

Sv: Trevligare gang killar far man leta efter. :) Ser mer av dem pa sommaren nar man gar till puben men aven i mataffarn och pa Westfield och innan/efter gig. Ska du se dem i april eller maj?

Anonym

Rosa! Regnbåge! :)

Hmm, det stod att jag blev anonym på förra kommentaren o_o

Svar: Ja, men tack för förslagen iaf :p
Johanna Fåglund

Tycker rött är så svårt! Klurigt att få en snygg exponering på en klarröd färg.
Fina bilder!! (tom <3)
Nu minns jag inte vilka färger du haft, haha, men turkos, gul och vit hade varit roligt att se :)

Svar: Jaa, tycker också det :p Tack! (det är Dougie :D). Och tack för förslagen.
Johanna Fåglund

sv: var nästan säker på att det var Tom haha! Svårt att se att det var en bas och inte en gitarr :P

Svar: Hehe ja, det är en rätt liten bild :p
Johanna Fåglund

Så fina bilder! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jaaaaaa:)
Vad har du gjort idag fina tjej?:)

äälskar flamingon!!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: