Vår <3

Fint väder ute idag. Soligt, men blåser lite kallt. Jag och Tobias tog en promenad för en stund sen. Gick igenom botaniska och änggårdsbergen. Lite blommor hade det faktiskt kommit nu :)) Så härligt!
Här är några bilder som jag fotade också..
 

sv: haha jaa, men nu har det varit lite väl lång tid i rad ;P Vecka 11 blir den totala nystarten!

underbara bilder, verkligen vårkänsla i bilden :)

Gud vilka enormt fina bilder du tar! :)

Oj, redan snödroppar!? Hemma hos mig är det fortfarande minusgrader -.-

sv: haha, såååå skönt :D jag har också gymkort men så ska man ju gå dit också, haha ;)

Rebecca

OJ! Har ni redan fått blommor .:O

Svar: Ja, det brukar börja lite runt denna tiden :P
Johanna Fåglund

sv: Nästa vecka får det bli ^^

Så vackra bilder :)

jättefina vår och närbilder! :)

Satan vad fina bilder du fotar! o: Själv fotograferar jag väldigt mycket, men jag är ju nybörjare än så länge (:

åh va fina bilder :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: