Sunset Inspired

Fick inspiration från en bild jag fotat till en makeup :))

Snyggt :)

Inspirationen syns verkligen, det blev supersnyggt :)

föööör snyggt!

WOW, jag önskar att jag kunde sminka mig sådär ubersnyggt :) Inspiration får jag i alla fall!! Härlig blogg du har :)

Fint!!

åh vad fint!

Vilken härlig blogg du har :D

Riktigt häftig sminkning! var den svår att göra?

sv: Ingen orsak, det kom sannerligen från hjärtat. Arbetar du som make up-artist eller är det en hobby?

Blev skitsnyggt :)

Jättefint!:D

Riktigt coolt! :) Kram

Detta är så bra gjort. Du är duktig på det du gör :-)

Riktigt riktigt snyggt! :)

Wow, snyggt :D

Äntligen någon som gör det snyggt och cleant! Åh, när jag ser detta ångrar jag att jag lämnade allt mitt smink i studion och bara har mitt privata hemma!

sv: okej, du borde jobba med det på heltid, haha, sååååå vansinnigt duktig!

Ska du göra något roligt ikväll?

Oj vad fint. :)

Riktigt fint! :)

Wow man ser verkligen inspirationen mellan fotot och sminkningen. Har följt dig ett tag men vet ej om jag kommenterat förut, tycker att du tar helt underbara bilder!

Snyggt!

Hej! Skulle du vilja göra ett bloglovin byte med mig? :)

Svar: Jag gör tyvärr inte bloglovinbyten.
Johanna Fåglund

Grymt snyggt, använder du några speciella grejer när du lägger flera toner på ögonlocket?

sv. Så lite så. :)

Så fint! :)

Sv: Tack själv!! :D

sv: Jag ser på TV och äter mackor med jordnötssmör. Inte världens nyttigaste, men.... jag tycker fasen att jag har sportlov ;)

Åh gud så snyggt, dina bilder är verkligen underbara! :)

tänkte bara tipsa om en tävling där man kan vinna ett eget domän! :)
http://fotokobran.se/2013/march/tavling.html#comment

Åh så fint! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Super fint :) !

otroligt fint, duktig du är! :D

Åh vad grym du är!

Gud så cool:) riktigt snyggt.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: