Säljer några objektiv

Jag har så många objektiv och flera av dom bara står där, så jag tänkte att jag skulle sälja några.
I detta inlägget kommer jag visa bilder på objektiven jag säljer + några bilder jag fotat med dom. Det är först till kvarn som gäller och frakten betalar den som köper.
Om ni är intresserade av något, hör av er till mig på min mail [email protected]
Och är det något ni undrar är det bara att fråga :))
 
Sålt!
AF-S Nikkor 35mm 1:1.8G
Säljer detta pga att jag nu använder en fullformat och detta objektivet är inte till för det. Passar väldigt bra till porträtt, men även till annat som naturbilder tex. Ett UV-filter ingår också.
Mitt pris: 1000kr
Bilder fotade med 35mm 1.8
 
 
Sålt!
Tamron SP AF 10-24mm 3.5,4.5 Di-II 
Ett objektiv som jag använt till många av mina landskapsbilder. Säljer detta pga samma anledning som det förra, att det inte passar fullformat. Det är synd för jag gillar det väldigt mycket. Massa vidvinkel på det.
Ett cirkulärt polfilter följer med detta objektivet också.
Mitt pris 4000kr
 
 
 Bilder fotade med 10-24mm
Sålt!
AF-S Nikkor 24-85mm 1:3,5-4.5G
Detta är ett rätt nytt objektiv. Jag köpte det i november 2012. Ett bra all around-objektiv, men jag känner att detta inte passar för just mig. Jag vill ha lite mer vidvinkel, så därför säljer jag detta. Bildstabilisering är det på det också.
Mitt pris 4000kr
 
Bilder fotade med 24-85mm
AF-S Nikkor 18-135mm 1:3.5-5.6G
Jag fick det här objektivet till min D80 när jag köpte den. Den passar inte heller till fullformat, så jag behöver det inte längre. Bra med en rätt kort brännvidd och mycket zoom i samma. Funkar bra som ett all around-objektiv.
Den har en liten repa i glaset på baksidan (haft det ända sen jag fick objektivet typ), men det är ingenting som syns på bilder. Till detta ingår också tre filter: 6-uddigt stjärnfilter, ND4 och IR 720nm.
Mitt pris 2000kr
 
 
Bilder fotade med 18-135mm
 
Första bilden är fotad med IR-filter och andra stjärnfilter   
 
 

Tamron objektivet går det till Canon eller är det bara nikon?

AF-S Nikkor 18-135mm 1:3.5-5.6G - hur är det att fota med? Jag fotar mycket snabba bilder, alltså hästar och hundar o så, funkar det bra för sånt? bra ljus?

Önskar att man kunde köpa allihopa! ^^


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: