Rosa och Guld

En makeup jag gjorde igår kväll. Blev rosa och guld denna gången, tyckte dom färgerna passade bra ihop :))
Försöker öva på att göra en sån vinge med eyelinern lite bättre också, brukar aldrig ha en sån :P
 

Å så snyggt :)

Vilka otroligt vackra bilder du har i din blogg! Verkligen proffsiga!

Jätte fin sminkning och jätte fint foto! :)

Känns lite Yohio-inspirerat. Det gillas, han är så söööt. Fast på ett icke-snuskigt sätt. :p

Svar: Hehe jasså, har jag inte tänkt på :P Ja, det är han, typ som en söt tjej :p
Johanna Fåglund

Åh så fint!

så snyggt. är de någon sorts piercing du har vid ögat?

Så himla fiiiiint :)

Vilken snygg make-up!

Men guuud, du bara fortsätter kläcka sminkningar! Otroligt i vanlig ordning :)

Gud så snyggt!

Fint :)

Så snyggt ;-)

RE: Tack!

Vet du, man behöver inte direkt måla en båge har jag lärt mig. Du som arbetar med make up vet väl redan det här, men jag har lärt mig att man sträcker ut ögat med fingret så att det blir långt och smalt - rakt ut. Sedan målar man eyelinern också rakt ut en bit, rakt ut efter att fransraden slutat. När man sedan släpper den sträckta huden kommer musklerna i ansiktet hamna på din vanliga plats och böjer eyelinern uppåt :D Och det är ju enklare att måla två raka streck jämnt än att måla två bågar lika på bägge ögon :D

Jätte snyggt! :)

Vilken läcker sminkning! Mycket snyggt! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh vad snyggt! Älskar rosa & guld tillsammans på våren och sommaren... =)

sv: jag förstår! Jag kan också tillägga att jag inte brukar använda eyeliner heller, men en kompis har lärt mig knepet, så testa går ju, särskilt när man sminkar på sig själv och kan peta :D

Svar: Sv: Ja, precis. På sig själv kan man göra på det sättet :))
Johanna Fåglund

Snyggt :D

ÅH vad duktig du är!
Kram från lovisamagnusson.blogg.se!

Snyggt!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: