Pink Feathers

Gjorde en påskinspirerad makeup förut, men hade ingen bra sminkdag idag. Jättetorr hy, speciellt på ögonlocken och det hjälper inte ens om jag dränker mig i hudkräm (har eksem), ögonen rann så sminket försvann i ögonvrårna och limmet som jag hade fäst saker med rann bort och jag råka måla ett svart streck med ögonskugga på näsan (som var lätt att ta bort men ändå) ;o
Slutresultatet blev helt okej ändå, men skulle ha gjort lite mer om mina ögon inte var knäppa.
 

Vilken snygg sminkning!
GLAD PÅSK!

Åh så fint! Du är så duktig :)

Gud vilken häftig blogg! :D

Jätte vackert och riktigt påskfint! Glad påsk på dig! :)

Assnygg blogg!

så snyggt!

Älskar sminkningen :)

Det kallar jag ögonfransar ! ;)

Riktigt fin sminkning! Gillar påsktemat :)

Så fin blogg!!!

Snyggt! Glad påsk :)

Jättesnyggt! glad påsk!:D

Snyggt!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: