New Moon

Som jag skrev igår åkte jag och Tobias ut för att kolla efter den där kometen som man skulle kunna se vid 7-8 på kvällen. Den skulle ligga ganska nära horisonten och såklart var det molnigt just borta vid horisonten, men stjärnklart annars. Lite tråkigt ;o Tog några andra bilder istället..
 
Nikon D800 med Nikon 70-300 4.5-5.6G VR
 
Nikon D800 med Nikon 24-85 3.5-4.5G VR
Försökte mig på en panorama, men det var för mycket vinjettering på bilderna, så det var väldigt svårt att redigera ihop dom. Photoshop kunde inte göra det automatiskt. Den blev väl sådär, men jag gillar färgerna på den så den fick komma upp på bloggen ändå :)) Hade egentligen fler bilder som skulle vara på höjden också, men struntade i dom när det var så svårt att få det bra.

Åh, va fina bilder!!!
Vad använde du för inställningar? :-)

sd

Ladda upp den undre bilden på dayviews, vill se den i hd :D

Supersnyggt!

Riktigt snygga bilder. Första bilden är ju bara för cool!! :)

Ibland när man kollar på månen så ser man att det är en skugga för månen, är det jorden som blir skuggan? Eller hur är det? Haha.

Åh, färgerna är sjukt coola på den undre bilden!! ^^

Panorama bilden var riktigt häftig!

Coola bilder :)

Så fina bilder! :D

Gud så fina bilder!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: