1 Juni

Jag fotade inte så mycket under helgen, men i lördags var jag och Tobias ute och cyklade lite. Då hade jag iaf med kameran och det blev några bilder. Hittade några söta kor (eller kanske tjurar) vid sidan av vägen som jag var tvungen att stanna vid. Dom kom fram och ställde sig på rad när jag gick fram till stängslet :)) Jättesöta var dom och inte stora alls. Sedan cyklade vi vidare och fick stanna igen när det var fina moln på himlen och man såg solstrålarna. Här är några bilder från dagen..
 
Älskar sånna här alléer.
 
Söta :))
 
Jag ville ha en bild på mig och kossorna/tjurarna.
 
Det var inte så lätt att få solstrålarna att synas bra på bild :P 
Nikon D800 med Nikon 16-35mm

Superfina bilder! :D

Jättefina bilder. Kossorna var supersöta! :)

Jättefina bilder ! Fotograferade också kossor för någon dag sen, roliga djur :)

Jättefina bilder!! :)

Det är tjurar :) Fina bilder förresten :)

Jätte fina bilder :D

Härligt att få solstrålarna på bild ju :D Kram

Vad snyggt kollage med bilder

Gillar bilderna på kossorna som fan! De ser nyfiken och "med" ut när du ska fota, hehe!!

Svar: Tacktack :)) Ja, dom kom fram till mig så snällt när jag skulle fota :p
Johanna Fåglund

Elin

Du tar alltid så himla fina foton på landskap. Jag har försökt så många gånger, men får inte till den "mysiga" känslan du alltid får i dina foton. Därför undrar jag om du skulle kunna göra ett specialinlägg om just hur man fotar landskap, vad man ska tänka på, vilka objektiv som är bra vid landskapfotografering, inställningar som passar o.s.v. Skulle verkligen bli jätteglad om du skrev ett inlägg om det :)

Svar: Tack så mycket! :)) Egentligen gör jag inte på något speciellt sätt, men jag skulle kunna försöka göra ett inlägg om vad som är bra att tänka på :P
Johanna Fåglund

så fina bilder! :9

Vilka överfina Bilder! :D Du är grym på att fota :D

De to første bildene og det siste er helt magiske :D

Linnet du har på dig på 6.e bilden uppifrån, var har du köpt de? :) Har letat en sådan modell superlänge nu!

Svar: Det är från http://www.kandeeshop.se. Finns flera fina linnen där i den modellen :))
Johanna Fåglund

Jättefina bilder :)

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: