Snö

Gick ut i trädgården och tog lite bilder när det snöade förut. Ikväll ska jag ut och äta med Tobias och några kompisar :)) Så ska fixa i ordning mig lite nu. 
 
Använt Nikon D800 och Tamron 90mm 2.8 macro.

Snyggt! 2,8 macro lät inte fel du.. Vare dyrt? hehe

Jag måste skaffa mig ett macro objektiv!

Wow vilka fina bilder du tar! ;o

wow!

Svar: :))
Johanna Fåglund

Det är imponerande att se att du har lyckats fotografera en snöflinga så otroligt bra!
Kram

Shit, riktigt imponerande bilder :)

Hjälp! ...Nu blev man ju lite sugen på att köpa ett makroobjektiv! Sjukt fina bilder!

Helt fantastisa bilder! Särskilt den sista är jag grön av avund på! Såå läcker! Vill påpeka att bara för att man har ett macro betyder inte det att man kan ta såna här bilder...det krävs kunskap, talang och tålamod!!

Ja du, vädret jag haft idag är inte vanligt här heller och jag älskar det också massor! Det har varit en magisk dag vädermässigt idag! :O))

Åh vilka fina bilder. Jätte bra blogg :)

Otroligt vackert !!

jo men mest träd å åkrar men man får ju göra de bästa av de :)

shit, riktigt fina bilder, <3

jättefina bilder

sv: hihi vad bra :D allt bra med dig? :)

omg, vilken nice bild

sv: härligt :)

Ogod så jäkla fräna bilder! All respekt till dig alltså!

Herregud vad duktig du är! Älskar alla dina bilder, riktigt nice! :)

Gud vad trevligt du fotat men längtar efter värme. Ha de trevligt på middagen

nice!

Omg så fina bilder du tar!

sv: varse^^

åhhhh snyggt
allt bra med dig idag?
kraam

TÄVLING - Vinn Spot Stick, Schampoo & Balsam från Australian Bodycare.
http://martinaolsson.myshowroom.se/27635/glamazon-smink-hudvard-fran-de-basta-markena/

Okej, var ju inte så farligt ;)

Älskar din header!

SHIT VILKEN UNDERBAR BILD! :D Vad fina bilder du fotar!

SVAR: vsg! allt bra annars? :)

Otroligt fina bilder!

Tips på några feel-good-filmer en lördagskväll som denna? :D

Sjukt fina bilder!

Åh gud! Hur har du fotat den?!

Vilka fina bilder!! :DD

oj jag bara gapar så fint!

Det är så jäkla coolt när du går sådär nära en snöflinga! :)

SVAR: Härligt!

fin blogg och fina bilder!!! :)

checka gärna in på min blogg :)

Att fota snöflingor är svårt och krävande. Bra jobbat!

Oj vad häftiga bilder!! :O

Åh dina makrobilder är helt otroliga, jag älskar dem! :)

Vilka fina!

sjukt fina bilder

superfina bilder! :-)!

Så underbar bild på snöflingan!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: