Johanna

 

Blev utmanad av Kina (ToxicChick@dayviews)

Tre namn du går under:
1. Johanna
2. Nanna (mamma som säger det :P)
3. Fåglund

Tre saker som skrämmer dig:
1. Döden
2. Att det inte ska gå bra med mitt företag
3. Valar ;o

Tre saker som är typiskt dig:
1. Går alltid runt med kameran när jag är ute  
2. Alltid målade naglar
3. Färgglatt

Tre av dina favoritartister:
1. McFly
2. Bullet for my valentine
3. My Chemical Romance

Tre sanningar:
1. Jag har eksem som är jättejobbiga, speciellt nu på vintern
2. Jag har egentligen lockigt hår  
3. Jag blir brun jättelätt när jag solar

Tre av dina hobbys:
1. Fota
2. Redigera
3. Sminka

Tre saker du verkligen verkligen vill ha:
1. En lägenhet till mig och Tobias
2. Ett fast jobb
3. Massa pengar

Tre människor som du utmanar:
Frida
Becca
Annika

SV: tack för utmaningen, ska fylla i denna ikväll! :)

Sv: Haha! Va roligt! Ska fixa de så fort jag får tid! ;)

gud så fina bilder!

Åh, McFly är ju underbara!

Så lite så!

Hej!
Jag undrar vilken av dina kameror, Nikon D800 och Nikon D80 som är bäst? Och vilken har du haft längst?? :)

Kram, Josefina.

Så vackra bilder! :)

Roligt att läsa igenom! Hahaha har också ett extremt fobi för valar!!

Fina bilder!! :D

Så vackra bilder!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: