Galaxy nails Tutorial

Fått så många frågor om hur jag gjort mina galaxinspirerade naglar, så nu har jag gjort en tutorial på det. Denna gången blev det med bilder istället för en video.
Tänk på att färgerna kan se lite annorlunda ut när man målar på svart, så använd inte för tunna lack. Jag gillar mest att använda skimriga färger för att det ska glittra mer.
Gör ni egna får ni gärna länka till dom i en kommentar, hade vart kul att se hur det blir :))
 
Är mest nöjd med dom första jag gjorde (dom till vänster här under).
 

wow snyggt! :)

Så snyggt och bra tutorial! :D

Så sjukt snygga! :)

Häftigt!

Snygg blogg! :)
Haft en bra dag?<3

Fränt! :)

Snyggt!! Verkligen sjukt snyggt!

SJUKT smart och snyggt!!

Galet snyggt!

Men shit va coolt! :D

Carro

Hej! Så snygga naglar. Jag är just nu såld på allt som har med glittriga nagellack att göra. Men jag tycker det är så svårt att få bort. Får slita och gnugga ordentligt vilket inte känns helt sunt för nageln. Har du något bra tips?

Svar: Tack! Jag har också samma problem när jag använder glitter. Så jobbigt att ta bort. Brukar inte ha det så ofta pga det. Har läst att vissa lindar in naglarna i bomull med borttagning i och låter det sitta på ett tag, men vet inte hur bra det är för huden, så jag har inte testat det. Tyvärr har jag inga tips ;/
Johanna Fåglund

snyggt!

Utrolig kult design :D Å fin tutorial!

Så himla snyggt!

så snyggt! Om man bara kunde...

Snyggt!!

Så snygga naglar!! :)

Gud vad fina!
Jag provade att göra egna (blev inte lika bra på grund av att jag målar direkt på mina egna naglar) och du skrev ju att du gärna ville se hur det blev.. Jättebra tutorial i alla fall. Man blir inspirerad till att prova själv ;)
http://mandiphoto.blogg.se/2013/february/galaxy-nails.html#comment

Kramar Amanda! :)

MEN så fint! Önskar jag hade tålamodet att sitta och greja med naglar, men förstör alltid genom att inte orka vänta tills det torkar.. Och lösnaglar är nog inget för mig. Men vart riktigt sugen att testa ändå, kanske får damma av några gamla nagellack bara för detta :) Himla fin blogg du har måste jag säga, kommer definitivt fortsätta följa dig!

Svar: Tack! :D Om du har svårt att vänta på att det ska torka kan du testa ett överlack som heter Seche Vite (finns tex på Kicks), det är jättebra och torkar väldigt fort. Klarar mig inte utan det :P
Johanna Fåglund

Tack för det tipset, ska absolut skriva upp det! Ska man ta det över vanligt lack som inte torkat helt då eller?

Svar: Aa, precis. Det gör så att nagellacket under torkar snabbare också :))
Johanna Fåglund

Men det låter ju kanon! :)

Vart har du köpt själva lösnaglarna? :O

Sjukt snyggt :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: