Berlin - 29 November 2013 II

Fortsättning på bilderna som jag fotade på Berlin Zoo.  
 
När vi var på väg till isbjörnarna gick vi förbi vargarna. Alla låg och ylade så vi stannade där lite snabbt :P 
 
Efter vi fotat isbjörnarna gick vi tillbaka till vargarna igen. 
 
Dom lekte och sprang runt :)) 
 
En björn såg vi sen :)) 
 
Dom här små var så söta! Vet inte riktigt vad det är för något (skyltarna var på tyska). Någon slags räv skulle jag gissa på iaf :p 
 
Fjällräv 
 
Den hade ett blått och ett brunt öga :))  
 
Kommer fler bilder en annan gång.. 

Åh så fina bilder! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh <3

Svar: :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder!! :) Såg ni sandkatterna också? De är sååå söta!

Svar: Tack! :)) Är inte säker på vilka du menar, men om det är dom jag tänker på, så gjorde vi det :p
Johanna Fåglund

Jättefina bilder! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Åh, såååå söta bilder :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh vad söööta! Älskar vargar! Väldigt fina bilder du tagit!

Svar: Ja, vargar är fina djur! Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

carro

Oj. Jättefina bilder! Duktig du är :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Helt underbara kort på vargarna =)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh, vilka fina bilder! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Grymt fina bilder <3

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åhhh va fina bilder, älskar översta bilden. Har alltid haft en oförstörd kärlek för vargar

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Jäklar vad fina djurbilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: