Mitt rum - Före och Efter

Sen i våras har vi gjort om mitt rum en hel del. Jag och Tobias började med att måla om väggarna som tog en hel helg (har väldigt jobbiga tapeter på väggarna att måla på). Sedan bytte pappa golv, fixade taket och bytte fönstret. Jag har under våren och sommaren köpt lite nytt till rummet som möbler, tavlor, hyllor och prydnadssaker m.m. För någon vecka sen målade jag om en stol som jag har ståendes här från blå till ljusrosa. Har lite grejer kvar att göra som att byta ut bilderna i fotoremsan och skriva ut en bild till en ram som står tom just nu.
Finns en annan sak kvar som jag vill göra och det är en fototapet på mina garderober. Har lite svårt att besämma en bild, men jag vill ha en svartvit iaf. Är inte helt säker på om det blir av eller inte, men jag brukar ha mina garderober ibland som bakgrund när jag fotar, så det är ganska bra att dom är vita ändå :P
 
Tycker det är mycket bättre nu även om jag gillade englandtemat som jag hade innan, men nu ville jag ha vitt, svart med lite rosa. Rummet är ljusare och känns större så det är rätt härligt :)) Hatade verkligen det fula orangea golvet jag hade förut.
Fotade några bilder innan vi började göra om också, så jag kan visa före och efter-bilder.. 
 
Före...
Efter...
 
 
Blixtarna ska inte stå där egentligen..
 
Fotade några detaljbilder också..
Ett litet ljusfat som jag har gjort och en ljuslykta i bakgrunden som jag köpte i turkiet för en månad sen.
 

Så fint, det ser verkligen större ut. Gillade ljusfatet.

Säg inte att du tagit ner McFly postern? Annars var det superfint! :D

Snyggt! Mycket ljusare :)

sv: Det var så lite så :)

Jättefint :)

Åh, vad snyggt det blev :D Och så ser det ju större ut när det är vitt :) Fint!

Väldigt fint, ljust och härligt!

Fint rum du har :D

Gud vilket mysigt rum! Blir riktigt avis faktiskt :)

Svar: Tack :)) Det jag saknar är mer plats för tavlor bara :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: