Norge

Det är snart ett halvår sen jag och Tobias var till Norge och fotade ;o Jag kollade igenom bilderna som jag inte har redigerat och hittade några stycken som jag ville fixa och lägga upp.
Dom här bilderna har jag tagit på vägen upp till Geiranger.
 
 

Åh vad vackert! Ska till norge på ett scoutläger i sommar, hoppas det är lika vacker natur som det är där ni var! :D

Vackert!

Otroligt fint! :D

Alltså det är inte okej att lägga upp dessa vackra bilder Johanna. Vill ju bara hoppa på första bästa resa till Norge! :D

Shit va sjuk fort det går! känns som det var någon vecka sen du la upp första bilderna ;) hehe! Usch! :P
Väldigt vackert i alla fall!

Åh så fina bilder! Längesen jag kollade in här nu, du har tagit många fina bilder sedan dess! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: