Sista chansen..

Ni glömmer väl inte att imorgon (torsdag 24 maj) är det sista dagen att anmäla er bild till min tävling där ni kan vinna en värdecheck på 250kr hos tvpelsweb? Vet att det är ett ganska svårt tema, "Din bästa bild", men det var meningen att man skulle få tänka lite :P Ville också ha ett väldigt brett tema. För att komma till tävlingen, klicka här.
Jag gick igenom mina bilder och tänkte visa en av mina favoriter som jag fotat. Var inte lätt det heller. Har många fler som jag blivit jättenöjd med också :P


Denna fotade jag på Borås Djurpark sommaren 2009 med Nikon D80 och 18-135mm. Det enda som stör mig är att jag råkade kapa hakan på honom :P

Lite synd med hakan, men inget som stör jättemycket tycker jag. Jättefin bild!

sjukt fin bild :D

Jag är med ! :)

SV: tack! Hon dog överraskande, ingen kunde vänta sig att hon skulle dö igår..

svar: Tack så mycket ! :)

sjukt fin bild :D

Jag tycker inte hakan stör ett dugg...i såna fall hjässan är lite synd! Men det är inget man tänker på...bilden är kanon! :O))

Fin bild! Jag ska till Borås Djurpark i sommar och fota ;) Är det en miss om man inte tar med teleobjektiv?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: