Tulpaner

Tog ut mammas tulpaner till trädgården och fotade lite. Riktigt härligt väder! Satt ute och solade en liten stund också :))



Fina bilder :)

Fina bilder! :D

TACK för tipset! passar det objektivet på Canon EOS1100D? Älskar dina macrobilder!!!

Så galet duktig är du! :))

Som alltid riktigt vackert! :D

vad använder du för objektiv? skit fina bilder! :D

Sista bilen var riktigt vacker. Älskar den blå bokeken.

Varsågod! :) Vad gör du då? :)

Fina bilder!

hejhej! allt bra?

kraM!

Fin blogg!

kul om du gick in på min:)

Läste lite om objektivet och det får bli ett Tamron ;) Tack snälla för tipset!!! Guld värt. En djungel med dessa objektiv och jag har snörade in mig för mycket på Canon kanske...Ha ha. Kram och ha en fin kväll

Superfina bilder!

gud så fina bilder! :)

Fina :)

Grymt fina bilder! :D

undrar

hej jag undrar om du låter nån stå model för dig??

du tar galet bra bilder!! dom är as fina!! :D

jättefina bilder och fin header du har! :)

Svar till "undrar":



Om man vill att jag ska fota en kan jag göra det, men inte gratis.

Tack :))


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: