Likhet

Kollade runt lite bland mina bilder och hittade en bild som jag fotat från ett flygplan. Tyckte att den var ganska lik en annan bild jag fotat, fast nere på marken, vid havet :P Just med mönstret i molnen och sanden + placeringen av solen.
Jag tyckte det var lite kul iaf :P
 

Jätte underbara bilder du tar :) Skulle verkligen vara kul att prata med dig mer ( vi pratar sällan nu för tiden ) skulle ännu kulare att träffa dig också :)
Kramar

Häftigt! :)

Åh, du tar så vackra bilder!

Jättefina bilder! Hoppas du hade en trevlig midsommarafton! :)

Haha, de är faktiskt lika! :)

De var faktiskt ganska lika ! :d

Va roligt att två heeelt olika bilder kan vara så lika :)

Jag älskar din blogg! Du är så sjukt duktig! Alltid så himla fina bilder, du är en stor förebild!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: