Skog

Jag har inte fotat på ett tag nu. Det är så tråkigt väder och typ all snö har regnat bort. När vi väl får snö i December så försvinner den innan jul ;o Inte okej!
Redigerade en gammal bild bara för det som jag fotade för typ två år sen. Har lagt upp bilder från det tillfället innan, men inte denna. Var så fint ljus den dagen :))
 
Den är ju redigerad en del, men solstrålarna är äkta..
 

Vi har fortfarande massor av snö, men jag tror jag behåller den! Det är drivor på drivor på drivor hemma, kom knappt in på parkeringen igår pga världens största snöhög. :)

Sandra

Den bilden påminner mig starkt om Twilight.. framför allt breaking dawn part 2. :P

Svar: Hehe det har jag inte tänkt på, men nu när du säger det så :P Tar det som en komplimang, så tack Sandra :D
Johanna Fåglund

Fin blogg!

Härlig bild :D

Jättefin bild. Får en att längta till våren och sommaren! :)

heej allt bra? :) kram

Sv: Haha! Jo jag förstod det ;) men det är lättare för mig att längta till våren, de är inte lika långt. :P

Sv: Tack så hemskt mycket! Håller tummarna för att ni får lite snö. En jul är inte jul om den inte är vit ;)

Önskar dig en god jul! Mindre än en vecka kvar nu :)

Vilken fin bild! Är solskenet från originalbilden eller är det redigerat? :)

vackert

Det är ju tråkigt nog alltid så här lagom till julafton!! Men vi får hoppas på snö på självaste dagen det här året! :)

Fin bild förresten!

Svar: Jaa, så tråkigt är det! Men kollar man vädret står det att det ska snöa på julafton, så man ju kan hoppas att iaf det stämmer :P
Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: