Söta Tilde

I tisdags åkte jag hem till Amanda för att fota hennes lilla Tilde. Hon var så liten och söt! Bara 12 dagar gammal. Var längesen jag träffade Amanda och hade aldrig varit där hon bor nu. Så det var kul att få komma dit :)) Är 10 mil, så det är en liten bit att köra, men jag hittade fram till slut iaf :P Förutom att fota gick vi en liten promenad i området där dom bor och åkte en sväng till Ulricehemn.
Var kul att få fota en så liten bebis :)) Jättesöt var hon verkligen!





Vad fina bilder, älskar den sista på fötterna den är riktigt riktigt RIKTIGT snygg!

Jättefint! Grymt bra jobbat!

Åh så söt! :)

sv: aha, okej men tack iaf! :D



åh så söt och fina bilder :)

Jätte fina bilder :)

Gud vilka fina bilder! :D



SV: Nej inget speciellt :)

Naw, jätte söt! :)

Superfina bilder! Du är verkligen duktig! :)

Åh vilka mysiga fötter! :)

Helt otroliga bilder! Sjuukt fina!:D

Hur länge har du hållt på å fotat?:)

Söt tös :)

sv: hihi, ja absolut! :)

så lite så ^^

Blev extra sött också med det där bandet med rosetten på huvudet ^^

Sv: Okej det är ju ett tag! Du är iaf superduktig enligt mig:D

Hoppas allt är bra med dig idag!

Otroligt fina!

Hejhej igen :D

hur har du redigerat de dära svartvita bilderna?:)<33


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: