"Världens bästa plats"

Jag är med i en tävling med temat "Världens bästa plats". Priset är en resa med ving för 6000kr och jag skulle så gärna vilja vinna ;o
Så nu tänkte jag be er om att gå in och rösta på min bild. Klicka här och sedan bara på "Rösta" så är det klart. Skulle vara hur snällt som helst! Man behöver inte vara medlem nånstans för att kunna rösta.
Det är bilden här under som jag tävlar med :))


Lagt min röst på dig.

Jag har röstat på dig! :) Det ser bra ut än så länge ;)

Jag har röstat nu=) Fin bild!

Ska rösta på dig ! :D

Svar: Inga problem :) Just det! Men då får jag rösta i finalen också och hoppas att andra gör det med :) håller tummarna!

Har röstat på dej :)

Har röstat. Och därmed har jag blivit lovad en plats i din resväska om du vinner! Sådeså! :D Puss! <3

Svar: Det är inte jag som är snäll, det är du som är duktig! Hehe :)

Har röstat! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: