Frida och Mattias

Som ni kanske kommer ihåg fotade jag ett bröllop för ungefär två veckor sen, den 15de Oktober. Var andra gången jag fotade bröllop, men första gången jag fotade inne i kyrkan. Sist var det bara porträtt före. Denna gången fotade jag porträtt, gästerna, vigseln, utanför kyrkan efteråt och när folk gick på båten dom skulle åka med. Det gick väldigt bra faktiskt och både jag, Frida och Mattias är nöjda med bilderna :))
Har fått tillåtelse av dom att lägga upp bilderna här på bloggen, så jag tänkte göra det nu. Några av mina favoriter från dagen :)) Porträtten fotade vi i Trädgårdsföreningen i Göteborg.














Det var några av bilderna som jag fotade. Jag är väldigt nöjd med dom :))
Vill säga tack till Pernilla också som hjälpte till med reflexskärm och så när vi var i Trädgårdsföreningen.


Jag gjorde en bild till omslaget på CDn som dom fick bilderna på :P Tyckte det blev rätt bra också, så jag lägger upp det med :P