En dag på Liseberg

Som jag skrev igår var jag och Tobias på Liseberg :)) Vi kom dit lite efter dom hade öppnat vid 15-tiden och det var nästan helt tomt på folk där inne. Vi gick först bort till Balder och åkte den. Efter en stund åkte vi upp för att åka den nya attraktionen Atmosfear som är 146 meter över havet. Dom hade byggt upp spänningen väldigt bra och så och det gjorde så att man hade höga förväntningar på den. Men den var inte så läskig som man förväntade sig, fast jag är inte rädd för sånna saker :P Haha, hade velat ha den ännu högre så den inte tog slut efter tre sekunder. Men den blev bättre ju fler gånger man åkte den faktiskt, härlig är den iaf :P 5 gånger tror jag vi åkte den.
Det gick rätt snabbt att gå igenom hela parken och åka allt vi ville eftersom vi inte behövde stå i kö mer än 5 minuter. Fint väder var det också. Eller det kom några regndroppar innan vi skulle in, men det slutade med en gång och efter ett tag hade vi sol :))

Det var en rolig dag med min älskling <3
Här är några bilder som jag tog. Hade med mig min Canon G9, men några bilder är tagna med mobilen också..



Inte mycket folk när vi kom dit :P Fast det blev lite mer senare..


Atmosfear


Åkte Höjdskräcken efter Atmosfear. Shit vad den gick snabbt uppåt efter man hade åkt den andra :P Atmosfear går väldigt långsamt upp.


Utsikt från Pariserhjulet


När jag tog kort på Tobias i rulltrappan kom en kille och frågade om han skulle ta en bild på båda oss.
Det var snällt :))



Kaninen "Spurt" såg att jag stod med en kamera, så han kom springandes och ville vara med på bild.


Atmosfear på väg ner :P


Sen gick vi in i spegelhuset. Jag kände mig rätt snygg där :))


Jag i en knäpp spegel och Tobias i en vanlig bredvid :P



Jag och Tobias i Flumeride




I Jukebox, åkte i en gul bil :D