Vår

Idag var det väldigt härligt vårväder. Soligt och typ 5+, så jag var tvungen att ta på mig min skinnjacka, en tunnare halsduk och mina converse som jag har saknat :D  Hoppas det fortsätter vara fint väder nu. Träffade Sandra en stund idag, vi tog en fika i Brunnsbo, det var trevligt :)) Träffas ju inte så ofta längre sen hon flyttade till Borås ;o
Har inte fotat på två veckor (om man inte räknar med sminkningarna). Vill att det ska bli mer vår och att det ska komma blommor och sånt så man kan använda macrot lite :P


Bilden är från förra våren..

Underbar bild :) riktigt somrig

Vilken vacker bild!

Sjukt fina bilder!<3

Sv: haha ah det ska jag göra! :) Ska faktiskt dit nu på onsdag :P

Underbart fotografi :}.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: