Ett prov klart

Nu är det sista veckan på min utbildning och det är en vecka med bara prov. Idag hade jag det teoretiska provet. Var väldigt nervös för jag visste inte riktigt vad jag skulle plugga på, men det gick bra iaf :)) Hon sätter betyg 1-5 och jag fick en 5a :D Så det är jag nöjd med :P Hoppas det går lika bra på dom tre sminkproven jag ska ha nu. Har inte fått veta vad det är för sminkning vi ska göra imon, så det är svårt att förbereda sig förutom att lära sig alla årtal vi har haft (1920-2000tal).


En bild från när jag satt modell i somras åt Kranya på hennes prov, men man får byta modeller så det var nån annan som sminkade mig. Det är iaf en 50-talssminkning :))

Nice :) !

Har du läst till makeupartist eller? :)

Gud vilken inspirerande blogg du har! Vill du följas via blogkeen?

Ps kika gärna in min nyöppnade blogg som handlar om min utbildning inom ögonfransförlängning.

Svar: Tack så mycket! :)) Jag använder inte blogkeen. Det går inte att komma in på din blogg, länken är fel.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: