Sjuk

I förrgår på kvällen började jag må väldigt illa och jag kunde knappt sova nånting på natten. Jag vaknade tidigt igår på morgonen och mådde ännu sämre. Hela morgonen, dagen och kvällen låg jag i soffan och kunde knappt röra mig för att jag mådde så illa, hade jätteont i magen och feber. Både Viktor och Lisa hade fått vinterkräksjukan i fredags, men jag har inte spytt nånting även om det känts som att jag ska göra det hela tiden. Läste att man kunde ha vinterkräksjukan utan att spy, så jag måste ju antagligen vara smittad utav dom. Jättejobbigt är det!
Idag har jag mått lite bättre, kan iaf röra på mig. Hade inte ätit nånting sen i lördags så jag tog en yoghurt för lite mer än en timma sen och nu är det mycket värre igen ;o Inte kul alls... Vill att det ska försvinna nu!


Lägger upp en gammal bild idag från sommaren 2009 (oredigerad)

Krya på dig !!

Krya på dig!

Mjölkprodukter gör det hela värre så det ska man inte ens tänka på att ta. Du får krya på dig! :)

Men då, det var inte kul alls. Krya på dig tjejen! Luciakramar /Therése

Hej! vill du bli dagens blogg? VAR GÄRNA MED OCH TÄVLA! :)



Direktlänk till tävlingen: http://macrofotoo.blogg.se/2011/december/vill-du-bli-dagens-blogg.html



hoppas du är med! LYCKA TILL!!

SV: okej, tack för tipset :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: