Självporträtt

Kranya behövde en modell till idag och frågade om jag kunde. Hon skulle sminka mig och det var en tjej som skulle fota mig också.. Skriver mer om det när jag har fått bilderna :))
Jag tog några bilder på sminket när jag kom hem också.


hejsan!



jättefin blogg verkligen! följa varandra via bloglovin? :D

Hej, är du bra på att koda ihop blogg designer? Isf? Skulle du kunna hjälpa mej, eller bara titta på en sak på min test blogg?

saraagustavsson.blogg.se/test ? Har stött på lite problem och vet inte hur jag ska lösa dom tyvärr? Förklarar såklart mer ifall du säger ja!



För övrigt, UR GRYMMA bilder du har i bloggen! Lite avis faktiskt? Du kör mycket på lång slutartid va?:)

Du är snyyyygg! :D

fin blogg, du fotar riktigt bra :D

Sv. Är du bra på bloggdesigner?



Snälla säg ja? La upp en ny design nyss och när man klickar in sej på ett inlägg så hoppar allt till vänster, samt att det blir vitt bakom? Vet du vad som kan ha hänt? :D Om inte tack endå.

har du redigerat sminkningen? Är den inte det så är det grymt fint gjort! :)

fin bild (:

så fin du är!

Snyggt sminkat:) Och vilka vackra bilder du har i övrigt.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: