Vattenfall . . .

Igår när vi fotade i slottsskogen kunde jag inte låta bli att gå upp och fota ett vattenfall som finns där. Hade inget stativ så jag ställde kameran på marken och fotade.
Kanske redigerar om bilden nångång för jag är inte jättenöjd med den.. ;o



Bilden är fotad med Tamron 10-24mm
6 sekunder lång slutartid
Bländare 29
ISO 100

Man blir stum... O.o

sjukt fin bild, säger som Mina, man bli stum... O.o

bytheway..



Hejsan.

Nu har jag en aktiv tävling i min blogg.

Den handlar om vårkänslor, du ska fota en bild

(helst porträtt) men någon vårkänsla! Vilken bestämmer

Du själv, det kan vara dina närmaste kompisar, när ni

Gapskrattar eller kanske en kärleksbild, ja bestäm själv.

För att vara med ladda upp bilden i din blogg och länka till;

http://baraaleksandra.blogg.se/2010/may/fototavling-varkanslor.html

sen kommenterar du inlägget här ovan och berättar att du är med.

Läs mer om priser m.m i tävlingsinlägget.

Tack och hej!

Otroligt vad duktig du är på att ta fotografier och redigera dem!!

Underbart :)

Väldigt fin blogg! <3

MarieW

Hej Har precis hittat till din blogg men guuuud vilka fina bilder du tar. Blir helt förundrad när jag sitter och kollar på dem. Du är verkligen jätte duktig. Din blogg kommer jag garanterat fortsätta att följa. Marie

Sv; Det var så lite så :).

vad ska du hitta på idag?

Har Veckans blogg på gång!

Anmäl dig gärna =)

skitfina bilder du tar! :)

Fototävling läs mer om den på denna länk:

http://caaaassie.blogg.se/2010/may/fototavling.html#comment

Sjukt fin bild :) Btw. Den där silouetten du har där uppe på headern, den med där en tjej håller i kameran, är det en silouette brush eller är det du som tagit en bild på dig själv och gjort den till silouette? :)



Tacksam för svar! :) (ps. det går inte att kommentera på min blogg, så skicka ett mejl om du svarar)

Sv; Okej, idag så har jag varit på Gröna Lund :)

hur mår du?

Sv; Okej jobbigt.. Jo jag sitter mest och slappar.

Varför blev du inte nöjd med bilden för? Den är supersnygg!

Fastnade helt för den här bilden, kanonsnygg!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: