Ute . . .

Legat ute och solat hela dagen så på kvällen kände jag för att gå ut en stund, så jag tog med kameran och gick runt lite. :))

Haha! Han här kom cyklandes bakom mig och stannade. Sen sa han att jag kunde få smygfota honom när han klottrade på denna saken :P Han såg min stjärna på ryggen och sa att han gjorde denna stjärnan för mig ;P Hahah..

 




Haha, killen som gjorde stjärnan måste ju ha varit lagom lullig när han ritade den där otroligt*host fina stjärnan:D

vilka sjukt fina bilder du har tagit! :D Men det brukar du ju ;D

fina som vanligt!:)

Underbara bilder :D

Haha vilken kille :D

Supersnyggt!

Sjukt fina bilder ;)

Skön snubbe :D gillar också bilden på trädgrenarna och ljussättningen är underbar! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: