Kväll i stan

Igår kväll träffade jag Pernilla. Vi gick runt i Haga, sen upp till Skansen Krona och efter det gick vi vid vattnet till hamnen.. Var en ganska fin solnedgång :)) Skulle fota lite bilder med en analog kamera jag har fått låna av en på min foto-kurs. Jag tog med min vanliga kamera också och fotade lite med den också :))


Sv; Undersidan av en CD-skiva då? :) Starfilter? Vad är det bra till? Tänkte beställa några filter nu denna månaden, kanske är något att fundera på då :) Älskar verkligen sådana bilder. Med mycket färg och vatten osv :)

Sv; Okej! Det ska jag göra :) Tack så jättemycket för hjälpen :D

sjukt fina bilder :D<3

SVAR: det är jättebra (:

Vilket objektiv har du fotat med här? Skulle bli jätteglad om du kan svara i min blogg, annars riskerar jag att missa ditt svar :O

Riktigt fina...eftersom jag är en sucker för natt/kvällsbilder! /J


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: