lalalaa . . .


Verkligen jättefina bilder! :D

Sv: Var så lite! Älskar alla dina bilder! Helt underbaraaa :)

Helt underbara bilder! :D

du äger ,som jag sagt innan, och roser är så vackra!

Så fint motiv också!

åå så fina bilder! =)

sjukt snygga! :)

Vad är de för underlag du använder när du fotar i ministudion? Jag menar jag har ju bara såna tyg saker. Är de en spegel eller något?

Supersnygga bilder! :D

hur är det med dig då? =)

okej :) Får leta efter något :) haha. Måste ju testa. Får massor av ideer från dig!

Jävlar! U got the skills!

Härliga! Speciellt den tredje :D

- vad duktig du är på attta bilder, riktigt snygga :)

- varsegod, allt bra med dig?(:

Supernajs bilder! Vilket objektiv använder du för att ta dessa bilder? :)

Jättefina!! :D Otroligt!

fina bilder :)

Fina bilder!

Emelie

Jätte snygga bilder :)

Åh vilka underbara bilder!

Älskar roser så himla fint att fota!

Får jag låna 3-4 bilder av dig på dessa roser? De är så himla fina, självklart så länkar jag dig isf :)

Helt underbara bilder! Måste få tipsa om min stora fototävling som håller på i bloggen!

hej du! :)

ville bara tipsa att jag följer din blogg på bloglovin, men varje gång du lagt in ett inlägg ser man en jätteful blogg på bilden..

uppdatera gärna din bloglovinbild :)

om du inte vet hur man gör är det bara att fråga ^^

Sv: tack :)

För bilderna är verkligen superfina!

SV: såhär gör du:



1. Logga in på bloglovin.

2. Uppe i högra hörnet står det KONTO, klicka där.

3. Klicka sedan på DIN BLOGG.

4. Nu ser du antagligen en liten knapp där det står "ändra blogginfo" klicka där.

5. Fyll i rutan "Uppdatera visningsbild" och klicka på spara.

6. Nu är din tumnagen uppdaterad :D

jaha, det måste du göra först ja!

Bara klistra in den koden i ett inlägg,och sen gör min beskrivning.



Man gör sådär för att bloglovin ska veta vilken bloggsom tillhör dig :)

Underbart med droppar på blommor

GRYMT fina bilder! :D

Supersnygga bilder, verkligen:D

OMG så bra du fotar! kan typ inte uttrycka mig i ord! sjukt duktig! alla dina foton är jääte fina!!!! :D

Hej!

Jättefin blogg och fina bilder. Fotar själv och har en canon eos 450d.

Har du någon bakgrund till dessa bilder med fjädrarna?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: