Pingvinbilder

Bara för pingviner är söta . . .


Söta! Najs bilder :p

Dem hade fina armband dessutom! Hähäh, skämt åsido ;)

Jätte fin header!! :)



Och pingviner är ju så himla söta!!

Hur har du kunnat fota dom? :P

SV: ussh vad tråkigt!

Krya på dig :D

Det är bara bra med mig,haft en mysig lördag.

Har du gjort idag ?

Kram

SV; åh men rensa gadroben tycker jag är kul (A) då hittar man ofta plagg man inte visste att man hade,eller smycken om man rensar bland dom!

Sen städa är inte det roligaste som finns,men hatar inte det. Borde ta och städa eller iaf damsuga mitt rum idag :P

Ska du göra ? :)

SV: haha , ja man brukar hitta det! :P

Men är det sånt du inte vill ha längre kan man alltid ge bort det till någon :)

Du kan skriva de här på bloggen ex,så kan andra köpa det!

okej,vad kul! jag ska inte göra något. bara ta det lungt tror jag. Kanske promenera ute i solskenet! :D

SV: haha, man vet ju aldrig ;) kanske finns folk där ute som vill ha något.

Fått några fina bilder idag eller?

Håller med dig om att de är så söta!

PINGVINER!

mitt favoritdjur :''D

bilden i mitten va as söt! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: