Lila


tjusigt

jag är typ helt kär i dina sånna här bilder. Dem är så himla snygga. Men jag fattar inte hur du kan ta dem så nära. För jag ser ju att du inte tar genom en spegel för de skulle vara reflektioner och sånt. Jag har testat själv men de blir bara skitfult liksom.. O.o

Riktigt nice!

Lita Avatar-känsla, snyggt jobbat:)))



//Björne

Svar: Jo jo.. men håller du i den själv då eller? Eller tar någon annan bilden? :o Jag kommer inte så nära med mitt utan att de blir suddigt -.- kram

Jag har kollat igenom din blogg och jag måste säga att du tar riktigt bra bilder! :)

sv: vad bra! :) bara bra md mig :)

vad gör du då?

Snygg bild=)

Varsågod=) Några spedciella planer för helgen?=)

så himla fin blogg du har! ;D

Vackert!

Fin bild!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: