Fota med Pernilla och Amanda

Igår åkte jag och Pernilla till Amanda i torslanda för att fota lite :))
Vi gick till havet och det var väldigt härligt väder! Det var första gången jag använde min reflexskärm ute när det var soligt :P Shit vad bländad man blev, men det var stor skillnad iaf att ha den :P
Efteråt gick vi hem till Amanda och tjötade och spelade wii :))


Sjukt snygga bilder, älskar linnet med Dö skallen på ^^(vart hitta du de?)

Det blev jättebra bilder med reflexskärmen!

Du är sjukt snygg :)

SVAR: så lite så:)



föresten, jag har en fototävling på min blogg och undrar om du vill vara med?:) priserna är jättebra!



1a: laptopfodral med handtag för bärbara datorer mellan 13-15,6". (värde 300kr)

2a: laptopskin (37*27 cm) (värde 210kr)

3a: musmatta (värde 49kr)



läs mer här: http://malinhee.blogg.se/2010/march/fototavling.html#comment

Superdupersnygga bilder!

Du är så vacker flicka! :D

Och bilderna är jättefina!

Kram



P.S Hur är det med dig idag?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: