14 Juli 2010

Planet skulle gå 17.45 från Landvetter flygplats. Vi kom till flygplatsen ungefär två timmar innan och fick se att planet skulle gå klockan 19.00 istället! Vi checkade in väskorna, jobbigt att vi skulle få vänta där så länge. Vi gick runt lite i affärerna som fanns där och sen gick vi och satte oss vid ett bort på nåt ställe. Då ser vi att det har ändrats igen och det står att vi ska få mer information klockan 18.00. Vi väntade och klockan blev 18.00, då stod det att planet skulle gå 21.00 istället. Seeegt! Vi fick iaf matkuponger för 250kr var, det var bra för jag var hungrig :P
Till slut närmade sig klockan 21 och vi fick gå på planet. Jag ville ha en fönsterplats för det skulle vara solnedgång medans vi flög och det skulle vara kul att fota. Vi fick platser precis vid nödutgångarna, så jag fick ett fönster, men det var jättelitet ;o Det gick att fota ganska bra ändå :P Jag tyckte det var bra platser för det var bara två stolar bredvid varandra på varje sida istället för tre, så jag hade ett mellanrum till väggen så det blev inte så trångt iaf.
Vi var framme i Antalya vid 02.00, Turkisk tid (+1h) och det gick rätt snabbt att få väskorna och vi gick ut till bussen som vi skulle åka till hotellet. På bussen fick vi vänta 40 minuter innan vi kom iväg och det skulle ta en timma till Side. Såg några blixtar på vägen, tänkte att jag skulle fota när jag kom fram om det fortfarande blixtrade, men det gjorde det inte. Jag var ändå jättetrött och ville sova :P Vi var framme på hotellet vid 4 och kunde gå och lägga oss. Vi kunde inte få någon AC innan klockan 8, så jag sov inte så bra dom timmarna för det var jättevarmt! ;o




Jättefina flygbilder :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: